Je studiekeuze:

Je hebt nog geen opleiding gekozen.

Training - Klantgericht telefoneren

€ 1.095,00

Specificaties

De manier waarop klanten te woord gestaan worden aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Hoe voer je een klantgericht telefoongesprek? Hoe ga je om met weerstand en hoe breng je structuur aan in een telefoongesprek? Tijdens de training Klantgericht Telefoneren leer je op een praktische wijze hoe je structuur aanbrengt in een telefoongesprek, je leert hoe je kunt werken met een belscript en je leert om te gaan met verweer. Je gaat actief aan de slag met praktijkgerichte opdrachten en cases zodat je de theorie ook direct kunt toepassen in je eigen praktijk. Door het volgen van deze interessante training ben jij in staat om op een klantgerichte manier telefoongesprekken te voeren.

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die op een klantgerichte wijze telefoongesprekken wil kunnen voeren.

Voorbereiding

De Training - Klantgericht telefoneren bestaat uit 4 studiebijeenkomsten. Wanneer jij kiest voor een dagtraining, bereid je 2 studiebijeenkomsten voor. Voor de avondtraining bereid je 1 studiebijeenkomst per keer voor. Ook voor de eerste bijeenkomst dien jij je voor te bereiden.

Onderwerpen

Tijdens de training worden onderstaande onderwerpen behandeld:

  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Uitvoeren van het telefoongesprek
  • Doeltreffend presenteren
  • Telefoonetiquette
  • Telefonisch onderhandelen
  • Samenvatten en afsluiten telefoongesprek

Leerdoelen

Na afloop van de Training Klantgericht Telefoneren:

  • heb je inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
  • ben je in staat om een belscript op te stellen
  • weet je hoe je klantgerichte argumentatie kunt toepassen
  • ben je in staat om te gaan met tegenwerpingen
  • heb je inzicht in afsluittechnieken
  • ben je in staat om te onderhandelen via de telefoon

Training - Klantgericht telefoneren

Na actieve deelname aan deze training, ontvang je het officiële Holland Opleidingen Groep certificaat digitaal:

 

Alkmaar Amsterdam Arnhem Breda Den Haag Eindhoven Enschede Groningen Leeuwarden Maastricht Rotterdam Utrecht Venlo Zwolle

 

Klik op de plaatsnaam waar je de opleiding wilt volgen om het lesprogramma te bekijken.

Deze opleiding duurt 2 dagen

niet weg

De kosten voor de Training - Klantgericht telefoneren bedragen

€ 1.095,00
all-in, excl. 21% BTW
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze training.

BTW

Vrijstelling van BTW is mogelijk voor organisaties die geen BTW kunnen terugvorderen.
In dat geval wordt er een toeslag van 10% berekend over de exclusief BTW prijs.

Subsidies en fiscale kortingen

Scholing wordt door de overheid gestimuleerd. Werkgevers komen bijvoorbeeld in aanmerking voor belastingvermindering als tegemoetkoming in de studiekosten.
Betaal je de opleiding zelf? Dan kunnen de kosten voor jouw opleiding aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting.
Door gebruik te maken van deze regelingen, is het volgen van een opleiding ook financieel aantrekkelijk.


MBO, MHBO, HBO

Groeien met persoonlijke aandacht

Holland Opleidingen Groep is dé opleider voor iedereen die wil groeien met persoonlijke aandacht. We staan voor praktijkgericht leren, waar we altijd stil staan bij jouw persoonlijke leerdoelen. Jij geeft aan waar je je op wilt focussen, waar je persoonlijke leerdoelen liggen. Waarom wil jij een bepaalde opleiding, training of workshop volgen? Bij ons staat de cursist centraal. Naast de theorie bieden we praktijkgerichte opdrachten, gericht op jouw organisatie. Zo pas je het geleerde direct toe in de praktijk.

blaadje

  • Je betaalt géén inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • 100% startgarantie van iedere opleiding en locatie
  • CRSVG erkend

Erkende kwaliteit door CRSVG keurmerk

CRVSG Maatwerk 94 CRVSG OpenLijn 92

Met steeds meer aangesloten opleiders! Lees meer over CRSVG