Hou jij ervan om dé spin in het web te zijn van jouw organisatie? Vind je het leuk om jouw manager te ondersteunen en te ontzorgen? Tijdens de Basisopleiding Managementsupport leer je de belangrijkste vaardigheden die jij nodig hebt als medewerker Managementsupport. Je leert goed te organiseren, te plannen en te communiceren. Je leert ook hoe je jouw tijd effectief kunt benutten. Als management ondersteuner moet je snel kunnen schakelen en leer je dus ook hoe je jouw tijd effectief kunt benutten en weet je hoe je om kunt gaan met positieve en negatieve feedback.
Hou jij ervan om dé spin in het web te zijn van jouw organisatie? Vind je het leuk om jouw manager te ondersteunen en te ontzorgen? Tijdens de Basisopleiding Managementsupport leer je de belangrijkste vaardigheden die jij nodig hebt als medewerker Managementsupport. Je leert goed te organiseren, te plannen en te communiceren. Je leert ook hoe je jouw tijd effectief kunt benutten. Als management ondersteuner moet je snel kunnen schakelen en leer je dus ook hoe je jouw tijd effectief kunt benutten en weet je hoe je om kunt gaan met positieve en negatieve feedback.
Doelgroep
De Basisopleiding Managementsupport biedt een uitstekende basis iedereen die aan de slag gaat als medewerker managementsupport.
Voorbereiding
Deze basisopleiding bestaat uit totaal 5 studiebijeenkomsten van 3 uren. De traingsdata plan je samen met jouw privé-docent. De aangegeven lesdata op de website zijn indicatief. Iedere studiebijeenkomst vergt ongeveer 3 tot 5 uren voorbereiding. Je dient je ook voor de eerste bijeenkomst voor te bereiden.
Tijdens de opleiding worden de volgende onderwerpen behandeld:
Basisopleiding Managementsupport - (Privé Studie)
Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
Effectief communiceren
Planning voor lange-, middellange-, en korte termijn
Kerntaken van een supportmedewerker
Assertiviteit
Gesprekstechnieken
Timemanagement
Organisatiestructuren
Leerdoelen
ben je in staat om projectmatig te werken
weet je hoe je jouw persoonlijke effectiviteit kunt verbeteren
heb je inzicht in timemanagement
ben je in staat om organisatiestructuur en -cultuur te herkennen
weet je hoe je doelgericht kunt plannen en organiseren
kun je effectief communiceren
krijg je inzicht in de taken van een supportmedewerker
ben je in staat om effectief feedback te geven
Tijdens deze opleiding schrijf je een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je jouw Verbeterplan Praktijk-Case met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Holland Opleidingen Groep digitaal.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.