Home > Alle opleiders > Opleider > Product

Cursus – Post-HBO Strategic Marketing Planning (Praktijkstudie)

Cursus – Post-HBO Strategic Marketing Planning (Praktijkstudie)

Het doel van deze cursus is om op praktische wijze weer te geven hoe het strategische marketingplanningsproces idealiter behoort te verlopen. Na het doorlopen van deze cursus ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te formuleren en alles samen te vatten in een marketingplan. De cursus is van toepassing op alle ondernemingen die diensten of producten aanbieden. Strategische marketingplanning is met name geschikt voor marketingmedewerkers en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met de marketingplanning. Deze cursus is niet alleen geschikt voor marketeers, maar ook voor communicatiemedewerkers en managers die direct en indirect te maken hebben met online marketing. De cursus staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketeers, communicatiemedewerkers en managers hebben deze cursus reeds succesvol gevolgd.

€1.995 all-in, BTW-Vrij

Onze zekerheden:
Het doel van deze cursus is om op praktische wijze weer te geven hoe het strategische marketingplanningsproces idealiter behoort te verlopen. Na het doorlopen van deze cursus ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te formuleren en alles samen te vatten in een marketingplan. De cursus is van toepassing op alle ondernemingen die diensten of producten aanbieden. Strategische marketingplanning is met name geschikt voor marketingmedewerkers en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met de marketingplanning. Deze cursus is niet alleen geschikt voor marketeers, maar ook voor communicatiemedewerkers en managers die direct en indirect te maken hebben met online marketing. De cursus staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketeers, communicatiemedewerkers en managers hebben deze cursus reeds succesvol gevolgd.

Doelgroep

Deze cursus is ontwikkeld voor iedere marketingmedewerkers, communicatiemedewerker en -manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van strategische marketingplanning. De cursus is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op de strategische marketingplanning.

Voorbereiding

Deze cursus bestaat uit totaal 8 studiebijeenkomsten. Wanneer je kiest voor de dagopleiding, bereid je 2 studiebijeenkomsten per keer voor. Voor de avondopleiding bereid je 1 studiebijeenkomst per keer voor. Iedere studiebijeenkomst vergt ongeveer 3 tot 5 uren voorbereiding. Je dient je ook voor de eerste bijeenkomst voor te bereiden.

Door een specifieke cursus te volgen, ga je snel en doelgericht met de theorie bezig. De vertaalslag van de theorie naar de praktijk vormt de rode draad.

Vergelijkbare opleidingen

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?

Ok