Home > Alle opleiders > Opleider > Product

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

€1.999 all-in, excl. 21% BTW

Onze zekerheden:
Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers of voor mensen die servicedeskmedewerker willen worden.

Voorbereiding

Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo in de online leeromgeving. De totale studieduur is gemiddeld 12 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen twee jaar afgerond te hebben.
Online leren bij Study-Online.

Vergelijkbare opleidingen

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?