Home > Alle opleiders > Opleider > Product

MBO Servicedeskmedewerker

MBO Servicedeskmedewerker

Servicedeskmedewerkers hebben een veelzijdige baan, waarbij ze altijd paraat horen te staan voor bijvoorbeeld storingen of bij het ontwikkelen van systemen. Tijdens deze opleiding leer je wat de functie inhoudt, welke werkzaamheden hier bij horen en ga je inhoudelijk op vaktermen in als informatietechnologie, functionele systemen en het ontwikkelen van een bedrijfssysteem. Door het volgen van deze opleiding leer je informatieaanvragen af te handelen, kun je meten op prestaties en kun je een servicedesk opzetten. 

€3.295 all-in, excl. 21% BTW

Onze zekerheden:
Servicedeskmedewerkers hebben een veelzijdige baan, waarbij ze altijd paraat horen te staan voor bijvoorbeeld storingen of bij het ontwikkelen van systemen. Tijdens deze opleiding leer je wat de functie inhoudt, welke werkzaamheden hier bij horen en ga je inhoudelijk op vaktermen in als informatietechnologie, functionele systemen en het ontwikkelen van een bedrijfssysteem. Door het volgen van deze opleiding leer je informatieaanvragen af te handelen, kun je meten op prestaties en kun je een servicedesk opzetten. 

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedesk medewerkers, servicedesk managers en voor iedereen die meer wilt weten over de werkzaamheden van een servicedesk. 

Voorbereiding

De opleiding MBO Servicedeskmedewerker bestaat uit totaal 16 studiebijeenkomsten. Wanneer je kiest voor de dagopleiding, bereid je 2 studiebijeenkomsten per keer voor. Voor de avondopleiding bereid je 1 studiebijeenkomst per keer voor. Iedere studiebijeenkomst vergt ongeveer 3 tot 5 uren voorbereiding. Je dient je ook voor de eerste bijeenkomst voor te bereiden.

Vergelijkbare opleidingen

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?