Ben je werkzaam als medewerker commerciële binnendienst en wil je je vaardigheden verbreden? Wil jij leren hoe je proactief en klantgericht kunt handelen? Kies dan voor deze veelzijdige training commerciële binnendienst! Gedurende de training ga je zelf actief bezig met het onderwerp. Zo leer je hoe je klantgerichte vragen kunt stellen, je leert SMART-doelen te stellen en je krijgt handvatten aangereikt hoe je om kunt gaan met lastige klanten. Daarnaast leer je ook hoe je op een commerciële en klantgerichte manier een telefoongesprek kunt voeren. Na het volgen van deze training ben jij in staat om op een effectieve wijze de werkzaamheden als commercieel binnendienstmedewerker uit te voeren.
Ben je werkzaam als medewerker commerciële binnendienst en wil je je vaardigheden verbreden? Wil jij leren hoe je proactief en klantgericht kunt handelen? Kies dan voor deze veelzijdige training commerciële binnendienst! Gedurende de training ga je zelf actief bezig met het onderwerp. Zo leer je hoe je klantgerichte vragen kunt stellen, je leert SMART-doelen te stellen en je krijgt handvatten aangereikt hoe je om kunt gaan met lastige klanten. Daarnaast leer je ook hoe je op een commerciële en klantgerichte manier een telefoongesprek kunt voeren. Na het volgen van deze training ben jij in staat om op een effectieve wijze de werkzaamheden als commercieel binnendienstmedewerker uit te voeren.
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die de kennis en vaardigheden van een commercieel binnendienstmedewerker wil verbreden.
Voorbereiding
De training bestaat uit 2 studiebijeenkomsten van 3 uren. De traingsdata plan je samen met jouw privé-docent. De op de website aangegeven lesdata zijn indicatief. Voor de eerste bijeenkomst dien jij je voor te bereiden.
Tijdens de training worden onderstaande onderwerpen behandeld:
Training - Commerciële binnendienst - (Privéles)
Resultaatgericht werken
SMART-doelen stellen
Omgaan met verschillende uitgangspunten
Timemanagement
Klantgericht werken
Omgaan met klantverwachtingen
Leerdoelen
heb je inzicht in resultaatgericht werken
ben je in staat om te werken met SMART-doelstellingen
weet je hoe je klantgericht vragen kunt stellen
ben je in staat om commercieel te telefoneren
kun je omgaan met lastige klanten
ben je in staat om klantgericht te werken
Na actieve deelname aan deze training, ontvang je het officiële certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.