De manier waarop klanten te woord gestaan worden aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Hoe voer je een klantgericht telefoongesprek? Hoe ga je om met weerstand en hoe breng je structuur aan in een telefoongesprek? Tijdens de training Klantgericht Telefoneren leer je op een praktische wijze hoe je structuur aanbrengt in een telefoongesprek, je leert hoe je kunt werken met een belscript en je leert om te gaan met verweer. Je gaat actief aan de slag met praktijkgerichte opdrachten en cases zodat je de theorie ook direct kunt toepassen in je eigen praktijk. Door het volgen van deze interessante training ben jij in staat om op een klantgerichte manier telefoongesprekken te voeren.
De manier waarop klanten te woord gestaan worden aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Hoe voer je een klantgericht telefoongesprek? Hoe ga je om met weerstand en hoe breng je structuur aan in een telefoongesprek? Tijdens de training Klantgericht Telefoneren leer je op een praktische wijze hoe je structuur aanbrengt in een telefoongesprek, je leert hoe je kunt werken met een belscript en je leert om te gaan met verweer. Je gaat actief aan de slag met praktijkgerichte opdrachten en cases zodat je de theorie ook direct kunt toepassen in je eigen praktijk. Door het volgen van deze interessante training ben jij in staat om op een klantgerichte manier telefoongesprekken te voeren.
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die op een klantgerichte wijze telefoongesprekken wil kunnen voeren.
Voorbereiding
De training bestaat uit 2 studiebijeenkomsten van 3 uren. De traingsdata plan je samen met jouw privé-docent. De op de website aangegeven lesdata zijn indicatief. Voor de eerste bijeenkomst dien jij je voor te bereiden.
Tijdens de training worden onderstaande onderwerpen behandeld:
Training - Klantgericht telefoneren - (Privéles)
Voorbereiding van het telefoongesprek
Uitvoeren van het telefoongesprek
Doeltreffend presenteren
Telefoonetiquette
Telefonisch onderhandelen
Samenvatten en afsluiten telefoongesprek
Leerdoelen
heb je inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
ben je in staat om een belscript op te stellen
weet je hoe je klantgerichte argumentatie kunt toepassen
ben je in staat om te gaan met tegenwerpingen
heb je inzicht in afsluittechnieken
ben je in staat om te onderhandelen via de telefoon
Na actieve deelname aan deze training, ontvang je het officiële certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.