Wil jij inzicht krijgen in de juiste verkooptechnieken? Wil je leren hoe je jouw verkoopvaardigheden kunt optimaliseren? Deze training Verkoopvaardigheden is dan een uitstekende keuze! Gedurende de training ga je actief aan de slag met onderwerpen als effectief luisteren, onderhandelen en presenteren. Je leert hoe je een gesprek doeltreffend kunt voorbereiden om tot een goede opening te komen. Daarnaast leer je de diverse verkooptechnieken toe te passen. Je maakt praktijkgerichte opdrachten waardoor je de theorie direct kunt toepassen in de praktijk. Na het volgen van deze training heb jij een uitstekende beheersing van jouw verkoopvaardigheden!
Wil jij inzicht krijgen in de juiste verkooptechnieken? Wil je leren hoe je jouw verkoopvaardigheden kunt optimaliseren? Deze training Verkoopvaardigheden is dan een uitstekende keuze! Gedurende de training ga je actief aan de slag met onderwerpen als effectief luisteren, onderhandelen en presenteren. Je leert hoe je een gesprek doeltreffend kunt voorbereiden om tot een goede opening te komen. Daarnaast leer je de diverse verkooptechnieken toe te passen. Je maakt praktijkgerichte opdrachten waardoor je de theorie direct kunt toepassen in de praktijk. Na het volgen van deze training heb jij een uitstekende beheersing van jouw verkoopvaardigheden!
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die over de juiste verkoopvaardigheden wil beschikken.
Voorbereiding
De training bestaat uit 4 studiebijeenkomsten. Wanneer jij kiest voor een dagtraining, bereid je 2 studiebijeenkomsten voor. Voor de avondtraining bereid je 1 studiebijeenkomst per keer voor. Ook voor de eerste bijeenkomst dien jij je voor te bereiden.
Tijdens de training worden onderstaande onderwerpen behandeld:
Training - Verkoopvaardigheden - (Klassikaal)
De voorbereiding van het verkoopgesprek
De uitvoering van het verkoopgesprek
Doeltreffend presenteren
Effectief luisteren
Doelgericht onderhandelen
Samenvatten en afsluiten verkoopgesprek
Leerdoelen
heb je inzicht in het voorbereiden van een verkoopgesprek
ben je in staat om tot een goede opening van het verkoopgesprek te komen
weet je hoe je effectief kunt presenteren
ben je in staat om actief te luisteren
heb je inzicht in verkooptechnieken
ben je in staat om te onderhandelen met de klant
Na actieve deelname aan deze training, ontvang je het officiële certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.