Home > Alle opleiders > Opleider > Product

Workshop Servicedeskmanagement

Workshop Servicedeskmanagement

Tijdens de workshop servicedeskmanagement wordt je kennis omtrent It-servicemanagement, klantbenadering en het opzetten van een servicedesk ontwikkeld. Naast de theorie omtrent belangrijke vaktermen komen ook praktijkopdrachten aan bod, waardoor je het geleerde direct toe kunt passen in de praktijk. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met servicedeskmanagement door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van servicedeskmanagement.

€595 all-in, excl. 21% BTW

Onze zekerheden:
Tijdens de workshop servicedeskmanagement wordt je kennis omtrent It-servicemanagement, klantbenadering en het opzetten van een servicedesk ontwikkeld. Naast de theorie omtrent belangrijke vaktermen komen ook praktijkopdrachten aan bod, waardoor je het geleerde direct toe kunt passen in de praktijk. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met servicedeskmanagement door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van servicedeskmanagement.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiskennis van servicedeskmanagement wil beheersen.  

Voorbereiding

Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop.

Vergelijkbare opleidingen

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?