Praktijkstudie

Praktijkstudie

Je gekozen filters

NIVEAU

niveau opleiding checkbox
Toon meer

STUDIETYPE

Studietype
Toon meer

VAKGEBIED

Vakgebied
Toon meer

PRIJS

Prijsfilter - slider
Prijsfilter - inputs

LOCATIE

Locaties
Toon meer

ERKENNING

Erkenning
Met deze cursus leer je de basis van Verkopen en Klantcontact
De relatie tussen het personeel en de organisatie is van groot belang voor het succes van de organisatie. Personeelsmanagement neemt een speciale plaats in binnen organisaties. Het richt zich op de mensen binnen een organisatie. Tijdens deze cursus komen aspecten als de ontwikkelingen binnen P&O, arbeidsmarktcommunicatie, salaris, arbeidsvoorwaarden en beloning en werving aan bod. Na het volgen van deze cursus kun je verschillende uitgangspunten voor strategische personeelsplanning benoemen en toepassen, weet je hoe je competentiemanagement op kunt zetten en kun je werving- en selectiemiddelen toepassen binnen een organisatie.
Deze cursus biedt juridisch medewerkers een stevige basis op het gebied van het privaatrecht. Iedere studieles is gebaseerd op een onderdeel uit het Burgerlijk Wetboek. In ieder studieles wordt de stof besproken die nodig is ter voorbereiding op de verdiepende vraagstukken in het vervolg van de juridische studie. In deze cursus wordt aandacht besteed aan het privaatrecht in zijn geheel. Bij de veelvoorkomende onderdelen van het privaatrecht wordt meer aandacht besteed aan details. Je verkrijgt op deze manier de basiskennis van het privaatrecht en kan die ook plaatsen in het privaatrecht als geheel.
De relatie tussen het personeel en de organisatie is van groot belang voor het succes van de organisatie. Personeelsmanagement neemt een speciale plaats in binnen organisaties. Het richt zich op de mensen binnen een organisatie. Tijdens deze cursus komen aspecten als de ontwikkelingen binnen P&O, arbeidsmarktcommunicatie, salaris, arbeidsvoorwaarden en beloning en werving aan bod. Na het volgen van deze cursus kun je verschillende uitgangspunten voor strategische personeelsplanning benoemen en toepassen, weet je hoe je competentiemanagement op kunt zetten en kun je werving- en selectiemiddelen toepassen binnen een organisatie.
Het geleerde breng je direct in de praktijk door middel van het opstellen van een verbeterplan. Veel ambitieuze boekhoudmedewerkers hebben deze cursus reeds gevolgd. Na het afronden van deze cursus kun je op effectieve wijze werkzaam zijn binnen het vakgebied boekhouden.
Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze cursus aan de orde. Door het volgen van deze cursus weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je  welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen.  Deze cursus is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Met deze cursus leer je de basis van Verkopen en Klantcontact
Magazijnbeheer is het beheren van voorraden van de eigen organisatie, of van een klant. Tijdens deze cursus maak je kennis met magazijnbeheer binnen een onderneming. Het is voor magazijnbeheer van groot belang dat medewerkers de juiste aandacht geven aan een optimale magazijn lay-out en voorraadbeheer. Door het volgen van deze cursus krijg je een goed beeld van de veelzijdigheid van dit vakgebied. Vaktermen als goederenontvangst en opslag, opslagsystemen, orderverwerking en interne transportmiddelen komen aan de orde. Deze cursus is een succes onder magazijnmedewerkers en magazijnbeheerders.
Wil jij je verdiepen in het transportbeheer binnen de organisatie? Logistiek is een breed begrip en omvat zowel productie, magazijn als transport. Het gaat niet alleen om goederenstromen, maar ook om informatiestromen. Binnen dit werkveld speelt een goede communicatie en transportbeheer een belangrijke rol. In deze cursus staat het regelen van de externe logistiek van organisaties centraal. Er wordt steeds meer samengewerkt in een keten en hierbij is de rol van externe logistiek belangrijk. De leverbetrouwbaarheid naar de klanten is van belang en hierop dienen de externe processen afgestemd te worden. Het meten van de externe prestaties is een taak van transportbeheer. Na afloop van deze cursus ben je in staat om op praktische wijze te sturen op het transportbeheer. 
Met deze cursus leer je de basis van Netwerkbeheer 2
Wil jij je verdiepen in de Facilitaire Processen van jouw organisatie? De kwaliteit van de facilitaire dienstverlening is sterk afhankelijk van de manier waarop de facilitaire organisatie haar diensten aanbiedt. Wordt er bijvoorbeeld gebruikgemaakt van Service Level Agreements? Kan de facilitaire organisatie laten zien dat zij ‘marktconform’ presteert? Is de facilitaire organisatie ook ‘in control’ als het gaat over de Facilitaire Processen die ze heeft uitbesteed? Dit zijn een aantal vragen waarop je in de loop van deze cursus antwoord kunt geven.
Met deze cursus leer je de basis van Basiskennis Juridisch

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?