
HBO Marketing en Productmanagement (1 jaar) (Klassikale Studie)
Als marketing- en productmanager draag je een grote verantwoordelijkheid voor verschillende aspecten binnen de organisatie, zoals communicatie, kwaliteit, productontwikkeling, marketing en logistiek. Om je vaardigheden op deze gebieden verder te ontwikkelen en je afdeling effectiever te managen, is deze 1-jarige opleiding zeer geschikt voor jou. Je leert alles over essentiële vaktermen zoals marktverkenning, marktsegmentatie, marketingmix, kostprijsberekening en productontwikkelingsprocessen. Daarnaast verdiep je je in belangrijke aspecten van marketing- en productmanagement, waaronder marktonderzoek, marketingstrategieën, productontwikkeling en strategisch procesmanagement. Naast theoretische kennis, leg je de focus ook op praktische vaardigheden door middel van opdrachten die gericht zijn op jouw organisatie en specifieke situatie. Zo kun je de geleerde concepten direct toepassen in de praktijk. Mis deze kans niet om je expertise naar een hoger niveau te tillen en schrijf je vandaag nog in!

Totaalprijs
€ 6.395,00
Studieduur

Totaalprijs
€ 6.395,00