
HBO Workshop – Marktonderzoek (Bootcamp)
Tijdens marktonderzoek wordt grondig gegevens verzameld over de huidige markt. Dit stelt organisaties in staat om hun aanbod af te stemmen op de vraag en eventuele aanpassingen te maken. Door het verkrijgen van inzicht in prijzen en producten van vergelijkbare organisaties, kunnen verschillen en overeenkomsten worden geïdentificeerd. De bevindingen uit marktonderzoek kunnen vervolgens worden gebruikt om diverse uitdagingen aan te pakken. In onze workshop marktonderzoek leer je niet alleen de fundamenten van marktonderzoek kennen, maar ook hoe je deze in de praktijk kunt toepassen. Je gaat actief aan de slag met het uitvoeren van een marktonderzoek door je eigen (werk)situaties in te brengen. De workshop begint met een beknopte uitleg van de theorie, waarna je de geleerde concepten direct toepast in diverse praktijkcases. Na afloop van deze workshop beschik je over een stevige basiskennis van marktonderzoek, klaar om deze vaardigheden in de praktijk te brengen. Schrijf je vandaag nog in en versterk je kennis en vaardigheden op het gebied van marktonderzoek!

Totaalprijs
€ 699,00
Studieduur

Totaalprijs
€ 699,00