Praktijkstudie

Praktijkstudie

Je gekozen filters

NIVEAU

niveau opleiding checkbox
Toon meer

STUDIETYPE

Studietype
Toon meer

VAKGEBIED

Vakgebied
Toon meer

PRIJS

Prijsfilter - slider
Prijsfilter - inputs

LOCATIE

Locaties
Toon meer

ERKENNING

Erkenning
Met deze cursus leer je de basis van Systeemontwikkeling
Plannen we onze activiteiten goed? Verloopt de interne communicatie op de juiste wijze? Heb jij duidelijke doelstellingen? Deze cursus biedt je handvatten om je persoonlijke effectiviteit te optimaliseren. Onderwerpen als timemanagement, doelgericht vergaderen, werken met doelstellingen en het plannen van eigen werkzaamheden staan tijdens deze cursus centraal. Zo leer je gedurende de cursus inzicht te krijgen in timemanagement, kun je sturen op werkdruk, leer je effectief te onderhandelen en ben je aan het einde van de cursus in staat om ‘nee’ te durven zeggen.
Wil jij een afwisselende baan in Kwaliteitsmanagement? Tijdens deze cursus krijg je een totaalbeeld van kwaliteit binnen en buiten organisaties. Door het volgen van deze cursus kun je effectief sturen op Kwaliteitsmanagement. De vertaalslag van de bedrijfsstrategie naar hanteerbare kwaliteitsaspecten en een kwaliteitsmanagementsysteem staat centraal. Naast het voorbereiden en opzetten van een kwaliteitsmanagementsysteem, is het belangrijk om het systeem daarna goed te borgen binnen de organisatie. Met andere woorden: het is belangrijk dat alle medewerkers achter het kwaliteits-managementsysteem staan en daar ook naar handelen.
Marketing heeft betrekking op de activiteiten van een organisatie die de verkoop van de producten of diensten van de organisatie bevorderen. Zo kun je na het volgen van deze cursus uitleggen wat marketing inhoudt, heb je inzicht in de marketingmix, kun je gedegen marktonderzoek uitvoeren en kun je de aspecten voor internationale marketing omschrijven.
Managers en projectmanagers dienen over de juiste vaardigheden te beschikken om de koers van een afdeling of project te kunnen blijven volgen. Het delegeren, toepassen van juiste communicatie, hebben van goede adviesvaardigheden en doelgericht vergaderen zijn belangrijke aspecten hiervan. Deze cursus biedt je handvatten om jezelf te ontwikkelen op het gebied van managementvaardigheden. Gedurende het volgen van deze cursus leer je effectief te presenteren, kun je adviesvaardigheden toepassen, kun je een actieplan opstellen voor de communicatie en weet je hoe je heldere rapportages op kunt stellen. Deze cursus is een succes onder (project)managers.
Wil jij je verdiepen in communicatie in de media? In deze cursus komen onderwerpen als het werken in de media, mediastructuren, mediaplanning en kranten en tijdschriften aan bod. Ook wordt sociale media besproken. Tijdens deze boeiende en leerzame cursus komen de kennis en vaardigheden voor het inzetten van communicatie en sociale media uitgebreid terug. De cursus is speciaal ontwikkeld om professioneel te kunnen communiceren met inzet van sociale media binnen een organisatie. Veel (communicatie) medewerkers, adviseurs, consulenten en ondernemers hebben deze cursus reeds gevolgd.
Met deze cursus leer je de basis van Salesmanagement
Deze cursus biedt je de mogelijkheden om kennis en vaardigheden te verkrijgen die nodig zijn om de rol van functioneel beheer effectief toe te passen binnen organisaties. Met functioneel beheer wordt de koppeling gemaakt tussen de gebruikersorganisatie en de technische organisatie. De bedrijfsprocessen en applicaties spelen hierbij een centrale rol. De cursus staat grotendeels in het teken van de praktijk. Na afloop van deze cursus ben je in staat om op een effectieve wijze te sturen op functioneel beheer.
Supply Chain Management gaat over het managen van de totale keten. Het doorzien en begrijpen van de strategische positie van de eigen organisatie en ketenpartners, het maken van strategische keuzes voor de toekomst binnen de keten en het managen van activiteiten die de strategie ten uitvoer brengen, vallen hieronder. Aspecten als Supply Chain Management, Supply Chain Logistics, besturing van de Supply Chain en Supply Chain KPI’s komen ook aan de orde. Na afloop van deze cursus ben je in staat om op doeltreffende wijze een strategische meerwaarde te bieden voor de organisatie.
Een strategisch marketeer heeft een verantwoordelijke baan. Marketing is de laatste jaren sterk in beweging. Er wordt steeds vaker internationaal verkocht. Dit vraag om extra kennis en vaardigheden van strategisch marketeers. Tijdens deze cursus komen alle aspecten van strategische marketing terug. Deze cursus is niet alleen geschikt voor strategisch marketeers, maar ook voor managersdie direct en indirect te maken hebben met marketingprocessen. De cursus staat grotendeels in het teken van de praktijk.
Marketing heeft betrekking op de activiteiten van een organisatie die de verkoop van de producten of diensten van de organisatie bevorderen. Onderwerpen als vraag en aanbod, product, promotie, plaats en personeel, inkomenselasticiteit en concurrentie komen tijdens deze cursus aan de orde. Zo kun je na het volgen van deze cursus uitleggen wat marketing inhoudt, heb je inzicht in de marketingmix, kun je gedegen marktonderzoek uitvoeren en kun je de aspecten voor internationale marketing omschrijven.
Met deze cursus leer je de basis van Hardware en Software

Recent bekeken

Geen recent bekeken opleidingen gevonden.

Heb je behoefte aan persoonlijk studieadvies?